The Fact About طراحی سایت اختصاصی That No One Is Suggesting

Wiki Article

اگر چه از هر دو روش میتوان برای طراحی تمامی وب‌سایت‌ها استفاده کرد اما یک انتخاب دقیق می‌تواند در بازخورد و کارایی سایت شما تاثیر زیادی داشته باشد.

تمام هزینه‌ها و آفرها درهمان ابتدای کار توسط تیم فروش وب رمز به مشتری اعلام می‌گردد تا در حین کار مشتری هیچ هزینه اضافی را متقبل نشود.

شاید تا الان متوجه شده باشید چرا قیمت‌ طراحی سایت‌ میتواند تا این حد متفاوت باشد. هزینه ساخت سایت آنلاین با سایت ساز آنلاین و فروشگاه ساز وب رمز به مراتب از طراحی وبسایت با قالب آماده کمتر است و برای سایت‌های کوچک و شروع بسیار مناسب است.

همانطور که در کسب و کار های سنتی ظاهر مغازه بسیار مهم است، در کسب و کار های آنلاین نیز سایت شما همان مغازه شما و طراحی ان مانند دکوراسیون داخلی آن است. با این تفاوت که در کسب و کار سنتی، نحوه برخورد شما ممکن است بد بودن محیط کسب و کار را جبران کند اما در کسب و کار انلاین ظاهر بسیار مهم است و اولین چیزی است که مشتری از شما و برند شما خواهد دید.

برای دریافت مشاوره طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت فرم زیر را تکمیل نمایید .

در اینجا باید یا خودتان محتوا نویسی را انجام دهید. یا تولید محتوا وب سایت اختصاصی خود را به افراد باتجربه در این زمینه بسپارید. 

اختصاصی بودن یک سایت به نوع سفارشی بودن طراحی سایت آن از جانب مشتریان بستگی دارد. که در سایت تماما اختصاصی تمامی موارد از ابتدا تماما با توجه به پلن های صاحب سایت اعلام میشود. در سایت نیمه اختصاصی، موارد اصلی با توجه به نیاز صاحب سایت از ابتدا کدنویسی میشود ولی سلایق تیم طراحی وب سازان مرصاد ( دئووب ) در آن دخیل است.

مدت زمان لازم برای راه اندازی یک سایت اختصاصی چقدر است؟

ایلان ماسک احتمالاً مدیرعامل توییتر می‌شود/ واکنش ایلان به اظهارات ترامپ

مجلس: از برنامه هفت هزار صفحه‌ای آقای رئیسی ما ۷ صفحه هم ندیدیم/ ارز ۴۲۰۰ تومانی برای دولت حذف شود نه مردم

در دات وب طراحی سایت اختصاصی به صورت کاملا دستی انجام می‌شود و از هیچ‌گونه ابزار آماده‌ای استفاده نمی‌شود.

با سلام و احترام؛ پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان به اینگونه صحبت ها توجه نکنید، هم اکنون بیشتر از ۳۵ درصد سایت های کل جهان با وردپرس و افزونه های آن طراحی شده اند و در بین آنها سایت های بسیار بزرگی نیز وجود دارد، حتی دیجی کالا مگ با استفاده از وردپرس طراحی شده است!

و از طرفی سایتی که در حال حاضر در حال فعالیت است برایشان اهداف خوشایندی را نداشته باشد. در مقابل نتوانسته است امکانات مدنظر مدیر سایت را لحاظ نماید.

طراحی سایت اختصاصی متخصصان باتجربه و کارآزموده شرکت وب سازان مرصاد ( دئووب ) در نظر دارد. که بهترین راهکار را برای پیروزی شما ارائه دهد. تا حرفه و فعالیت شما در هر وضعیتی که هست توسعه پیدا کند.

Report this wiki page